Hoppsan

Jag glömde nästan att uppdatera bloggen idag, fy på mig, tänkte gå och lägga mig nu men kudden får vänta lite till på mig för jag måste skriva detta.
Idag hände egentligen inte något kul alls. Hade en väldigt kort dag i skolan, började vid 10 och räknade matte, sen åt vi lunch och sen såg vi bara på film på engelska lektionen,  "Pianot" som jag skrev om i förra inlägget. Det var en mycket märklig film, men den slutade lyckligt, även om man inte kände sig särskilt lycklig efter att ha sett den. Huvudpersonens man högg av henne fingret med en yxa, och hon försökte själv ta livet av sig genom att dränka sig i havet med sitt piano. Har ju sett mer uppiggande filmer måste jag säga. Men den visade verkligen hur stark kärleken kan vara, det är lite läskigt hur kärleken kan få människor att agera.

Väl hemma gjorde jag inget speciellt, som vanligt, skrev lite på ett historiaarbete, drack lite kaffe, tittade runt lite på datorn, ja det var väl allt jag gjorde i stort sett. Väldig intressant liv jag har, inte sant?

Tänkte skriva en presentation om mig själv i bloggen idag, men det får bli i morgon för nu vill jag bara sova. Tänkte att ni läsare som inte känner mig måste veta lite om mig och vad jag är för person. Inte för att jag har några läsare, men får väl fixa hit lite folk på något sätt. Det känns dock som om jag måste skriva lite intressantare för att folk ska läsa min blogg, Vem vill läsa om när jag är i skolan, äter, sover och sitter vid datorn egentligen!?

Hm, vi får väl se hur det blir. Nu ska jag sova, efter att jag lyssnat klart på låten jag lyssnar på. Lyssnar på "EMD - Baby goodybe". Har nött melodifestivallåtar i en vecka nu. Många låtar i år är faktiskt rätt bra! Får skriva ett annat blogginlägg om Melodifestivalen någon annan dag.

Så nu har ni två fina blogginlägg att se fram emot från mig, tjoho! Jag känner hur ni längtar redan. *ironi*
Var var jag nu? Just det, skulle gå och sova. Så godnatt!

ZzZzz...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0