en dag mitt i veckan

Denna dagen började mindre bra. Hade en sådan fruktansvärd sprängande huvudvärk när jag vaknade i morse, att jag började gråta av smärta. Det låter patetiskt, men det gjorde så himla ont. Definitivt ingen bra start på dagen. Dock tog jag genast en ipren och pallrade mig i väg till skolan ändå och det blev bättre igen, tack och lov. Fast det var lite segt att räkna matte på morgonen med den huvudvärken måste jag erkänna.
Efter mattelektionen hade vi engelska och vi såg på en film; "Pianot". Vi hade ingen text till så det var svårt och hänga med och filmen var lustig överhuvudtaget, fattade inte alls mycket. Det handlade om en stum kvinna som älskar att spela piano och sen flyttar hon ut i djungeln och sen ska hon lära en gubbe spela piano fast han vill bara ha sex med henne!?? Ja, det var i  alla fall min tolkning av filmen.
Sedan kom den efterlängtade lunchen, det fanns nämligen pizza att välja på menyn idag. Så med hög förväntan ställer man sig i kön, och sen när man kommer fram så står det självklart på skylten "Pizzan är tillfälligt slut". Jaha, tack för den, jag som såg fram emot den där pizzan. Självklart när man sedan ska gå tillbaka till skolan så har de fått in pizzorna igen, woho, det kändes jättekul..
Vi hade ingen lärare på spanskan sedan efter lunchen så alla gick hem, och det gjorde jag, efter att jag ändå stanna kvar och arbetat i 45 minuter. *stolt*

Väl hemma fick jag kompensation för pizzan jag inte fick, vi hade nämligen smörgåstårta hemma, och den var väldigt smaskig den! Ja, som ni märker så gillar jag mat väldigt mycket. ;)
Har bara tråkat framför datorn sen jag kom hem, skulle göra lite på mitt historiaarbete men jag skrev en rad, sen tröttnade jag. 
 
Tänkte skriva något mer, men det pallar jag inte nu.
Vi ses /////Linneaaaaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0